Friday, December 31, 2010

PENGUMUMAN: Cara-cara Pembayaran Ebook RJFCPO Telah Diemail

Assalamualaikum,

Untuk makluman anda semua, saya telah menghantar email cara-cara bayaran untuk membeli ebook RJFCPO. Sila semak email anda.

Bagi sesiapa yang masih belum menerima email daripada saya, anda boleh hubungi saya melalui email dan saya akan menghantar email cara-cara bayaran secepat mungkin.

Dikesempatan ini juga saya ingin mengucapakan "SELAMAT TAHUN BARU 2011". Semoga dengan kedatangan tahun 2011 kita akan mendapat limpahan rezeki dari ALLAH s.w.t.

-SELAMAT MAJU JAYA-


Ikhlas

-jutawansawit-

2 comments:

  1. Saya ucapkan selamat tahun baru 2011 kepada semua blogger dari Malaysia. Semoga usaha blogging telah membuahkan hasil yang saudara hajati. Salam mesra dari: Malaysian Economy Update

    ReplyDelete
  2. Terima kasih juga saya ucapakan. Semoga kedatangan 2011 memberi kehidupan yang lebih bermakna dan dilimpahi rezeki dari Allah s.w.t

    ReplyDelete