Friday, December 31, 2010

PEMBERITAHUAN: Personal Coaching Akan Dianjurkan Bermula February/March 2011

Assalamualaikum,

Ucapan ribuan terima kasih saya ucapkan kepada para pembeli ebook RJFCPO. Selepas saya menghantar email tentang cara-cara bayaran, didapati ramai yang membuat bayaran segera.SEKALI LAGI JUTAAN TERIMA KASIH...

Ramai juga yang bertanyakan tentang program "PERSONAL COACHING"....Insyaallah bulan Feb/March saya akan anjurkan. TETAPI fahamkan dulu teknik SNIPER SAWIT yang saya dedahkan. Ya saya beri masa 1 bulan untuk anda praktikkan dan fahamkan teknik ini. Dari situ banyak yang akan anda pelajari... Apabila anda menghadiri "PERSONAL COACHING" maka mudahlah anda untuk memahami dengan lebih lanjut....

Saya doakan semoga para pembeli ebook RJFCPO membuat keuntungan yang konsisten bagi tahun 2011. Insyaallah..

-SELAMAT MAJU JAYA-

No comments:

Post a Comment